суботу, 2 листопада 2013 р.

А тепер теорія Створення

  Спочатку зазначу, що я особисто вірю в те, що нас сотворено(але як цкаво: "сотворено" від слова "СОтворити" - тобто творити спільно з кимось... чи у значенні "зроблено"). Тобто існує Творець (той хто все створив). Який він - це цікаве запитання.
  Але тим не менше відповіді немає ніхто.
    Але хочеться розглянути варіанти: Творець. Можливо, Він сивий чи брюнет, чи блондин, чи шатен, чи взагалі без волосся на голові. Може, Він високий чи низький, худий чи товстий, великомасштабний чи такий, що поміщається на долоні чи в молекулі, чи в атомі, чи у кварку, чи у Бозоні Гіґґса. Може, Він - це простір і час, а може - поза простором і часом.
  Але є ще один цікавий варіант... Є імовірнсть, що Творець - той, ким кожен окремо хоче собі його бачити. Тобто він один, але для кожного у різних проявах. Я маю на увазі, що, наприклад для християн Він такий, яким вони собі його уявляють, для буддистів Він постає у образі Будди Шак'я Муні, для мусульман - у образі Мухаммада чи Аллаха і так далі (бо оскільки він Всемогутній, то йому дуже просто взяти і постати в тому чи іншому образі(перетворитися на того чи іншого Творця(для кожної людини згідно її віри...)) ). Тобто ця теорія є надзвичайно багатогранна і складна для опису (я сподіваюся ви розумєте про що я тут пишу). Можливо це навіть пов'язано з тим, що, "можливо", Бог - це любов і саме тому, що Він усіх любить, він і дозволяє собі бути усім тим, ким його хочуть бачити...
  А, так. Я вважаю, що Йому немає різниці як Його називають, бо Він же ж усіх однаково любить...

                               Так, а тепер спробуйте усе це осягнути, задуматися і зрозуміти...

Немає коментарів:

Дописати коментар